Thursday, September 11, 2008

ayuni wants to sit and think

hmmmm.... this has gone too far .. i am not a person yang suka sangat nak revenge - revenge..
bukan i tak nak tolong kawan tapi apa yang i dapat... lagipon ... i was never part of this...
and now i have to cover their backs? I knoe i am a lil outspoken but untuk jatuhkan balik someone else.. that is just not me.. don't get me wrong.. i do hate her but what goes around, comes around. let karma do its work. kita jangan nak jatuhkan orang lain just because orang lain jatuhkan kita. biarlah diaorang sendiri terima balasan. because i just tak nak if people cakap i ni berdendam dengan orang because i tak. i hate someone and that's it. eventhough i know mmg dari first time i tengok dia.. she is bad news. but arggghhhhh!!! persetankan lah... let her be. and let me be me.

No comments: