Monday, November 3, 2008

STUPID A**HOLES!!!

I am so bloody tired lah. aku buat proposals..aku buat script. aku pening kepala siang malam pikir macam mana nak bayar sewa rumah bila duit pon takde and derang cakap aku tak buat kerja?? Ko apahal!!!!!!! orang orang macam ni lah yang aku benci. ko tau tak betapa susahnya nak come out with a bloody synopsis and proposal. Korang cakap senang lah. Bukan korang yang buat. Aku ni dalam kepala otak ni ada lebey kurang 20 cerita. and seriously... petik jari je. aku boleh ceritakan semua synopsis dari A to Z yang aku dah hantar pada producers and TV Stations. Lepas tu ko cakap aku tak buat kerja?!?!?!?!?!?!? F**k You!

Aku sakit hati lah macam ni. and from this day onwards.. aku cumalah seorang script writer. Aku tak mo terlibat dengan penghantaran proposal ke apa ke. Itu semua korang buat lah sendiri. Lagipon selama ni yang aku pergi jumpa producers, aku call producers .. ada korang bayar aku ke?

Dah! I GIVE UP! Lepas ni aku nak buka paper, aku nak jadi cikgu tadika. and don't anybody dare stop me!

No comments: