Friday, November 28, 2008

4 in the morning

penat.. baru balik dari shooting. and yes! i do have a life selain dapade mengadap internet je.. (if u get wat i mean lah )

anyhow... after much consideration... i have decided not to get involved. walaupun selama ni bukannya aku involved pun dalam hal tu kan... i am just a BFF.. ( like they say lah ) I am just stating my opinion on the matter.. ( my blog..sukatilah apa i nak tulis kan?? ) i mean benda ni dah jadi semakin berbelit. and i pun tak nak tambahkan kekusutan kepala otak ni.

proposal berlambak tak type lagi. accounts production nak kena jaga.. laki aku plak takleh nak gi location tu sengsorang.. aku nak kena ikut jugak. so tell me lah weyh!?!?! bila masanya aku nak menulis ni?!?!?! PENAT!!! but then... bak kata a friend of mine.. "complain dalam hati, jangan tunjuk kat mulut" ( or something like that lah... hahaha...)

Hmmm... beberapa citer dah terkeluar dalam kepala ni.. tinggal nak develop n type aja... dah lah tu.. adalah dalam 3-4 orang producer yang minta proposal.. dah tu nak ASAP plak tu.... itu yang pening tu.. nak plak drama series.. telemovie tak main lah beb... apa derang ingat aku ni robot? mintak terus dapat... ?!?!?! sabar ye wahai producer - producer sekalian...

My short film pon...jalan cerita semua dah ada. tinggal nak visualkan diatas kertas.. itu yang penat. pasal walaupun semua ni ada dalam kepala. tapi bila nak tulis plak hilang kata - kata yang cantik untuk nak terangkan!!! Arghhhhh!! How la?!?!??!

anyhow.. its 4 am. Nak kena tido lah. esok pagi nak gi Shah Alam .. pastu nak ke location. Tomorrow will be another looooooooooooooooooong day...

Kepada para stalkerku yang setia mengintai ke blog saya ni. Teruskan lah...tapi tak yah lah nak letak my url ni kat forum ke kat email ke YM ke... cukup2 lah korang je yang menstalk blog ni.. bukan ada apa sangat kat sini.. setakat citer aku ngan laki aku. citer apa aku buat tiap hari... my opinion on certain issues.. korangkan lebih pandai dan bijak. blog aku ni tak de benda lah...

so...Laters yah!

No comments: