Saturday, November 29, 2008

Sabtu-day

I am still kat location ni... hari ni shooting kat Shah Alam. Mulanya tak nak datang tapi pikir balik.. duk umah pon bosan so... datang lah jugak...anyhow.. tengah boring tunggu shooting..saya pun jalan - jalan kat dalam ofis TAS.. and guess what I found?? Posters for the drama yang I produced and wrote.. Wahhhh!!! Happy lah pulak... : )
Anyhow... here are the posters...


Peliknya Cinta is entirely mine. My idea, my script and I produced it for Mariana Hashim Production. tapi sayang.. tak pernah dapat tengok pasal.. terlepas. Copy of it pun takde.



Anoreksia pulak is the drama I produced masa dengan Mariana Hashim Production. It was my first project as a Line Producer.

And today... I am soooooo happy.... tak tau lah naper. but all I do is just stand in front of the posters and look at it.

Owh well... I guess itu je yang nak tulis... Laters k.





1 comment:

Lyn said...

Uhhh baizura kahar, i like her, the reason that made 1 couple bertumbuk dinding sebab the gal jeleskan dia (kasi bakar hahaha) btw, baizura is ur cousin kan ayu? so proud of her :)