Sunday, October 26, 2008

sepi itu indah

just finished watching sepi for the second time in this week. sebenarnya cerita tu best. cara penceritaannya simple cuma mungkin when it comes to imaan's story. ia jadik sedikit complicated but to tell u guys the truth.. sebelom kita semua diberitahu khalil tu sebenarnya dah mati.. saya memang tahu dia dah tahu. don't ask me how i know.. but i just knew. maybe sebab saya ini penulis dan saya tengok cerita tu dari mata seorang penulis juga.

sepi itu indah. bila kita kesepian. kita banyak berfikir. kita mampu untuk menilai segala aspek kehidupan dalam keadaan kita sepi dan menyepi. sepi tak semestinya bermakna kita ni depressed. kita boleh jugak jadi happy bila kita ni kesepian.

hmmm.... owh well. sekarang ni saya memang perlukan kesepian dan keadaan yang senyap. i have a script to finish. it's call Aku Bukan Sally! Cerita ni tentang apa ? haha.. tunggu saja lah. maybe i'll post it on my Ayuni Writes blog.

So people, i need to go n menyepi kan diri. Laters yah!

1 comment:

Anonymous said...

I agreed. Sepi itu indah, kadang2 bila sepi ni lah kita boleh renung balik segala macam benda yang telah berlaku, segala memory, segala peristiwa and true sepi tak bermakna depressed. Sepi sebenarnya cermin kepada kita untuk menilai diri kita, sepi ni sangat mengasyikkan..cewah!