Tuesday, April 13, 2010

Snippets

  1. I am already 26 years old tapi masih lagi seorang yang pemalas nak buat kerja... haishhhh...
  2. Masalah dengan hubby dapat diselesaikan but I don't really feel so good as I kinda kenakan the girl jugak.. but again.. siapa suruh menggatal dengan suami saya kan?? Saya ni dah lah seorang isteri yang terer dalam hal mengenakan orang.. I am a writer kan? dan membuat skrip adalah kehidupan saya... jadi setakat nak berlakon sikit-sikit... alahai kacang je tu... but to the girl.. I'm Soreeeeee....
  3. Script Mimpi Sabrina tinggal lagi sikt je nak siap... tapi.. saya tetap malas... ishkkk... buat cepat habis cepat...payment pun cepat!! Jadik!! Jangan lah MALAS wahai Ayuni Zamani
  4. Oh!!! Saya ada twitter & sudah sedikit addicted dengannya... tapi rasa macam nak deactivate lah sebab... saya tak fikir punya twitter tu best....
  5. Saya masih sukakan Kim Kardashian... sebab... dia HOT!!!!
  6. Anak saya dah pandai berdiri sendiri!!! tapi dia kena berpaut pada something lah.. dan saya pula kena duduk belakang dia sebab takut dia jatuh.....
  7. Hmmmm..... saya dah lama tak shopping online... payment cepat lah masuk... saya nak shopping....
  8. Saya nak tengok Confessions of A Shopaholic... sebab saya baru tengok Iklan nya kat TV...
  9. Oh!! Saya sangat suka dengan Fasha Sandha.. Saya pun tak tahu kenapa (?)... Pelik ..pelik...
  10. Saya nak makan Teppanyaki!!! Saya sangat mahukan Teppanyaki!!! Saya nak Teppanyaki sekarang!!! ..... hahahha... boleh??
Anyway... I leave you guys with some pictures my son, Nufa'ael..... 







No comments: