Tuesday, February 23, 2010

Adakah saya ini anti sosial?

Semalam saya menghadiri perjumpaan penulis skrip at bernama... Thx Kak Mai sebab jemput..Anyway, kenapa saya rasa saya ni anti-sosial ya?? Saya tengok orang kat sana semua kenal each other..or at least they know who's who... tapi saya... hmmmm.... ok.. saya kenal Kak Mai... Saya nampak Ajami...dan yang lain - lain... alamak!! tak kenal lah... I mean... after the "perjumpaan" tu memang lah saya tahu.. Oh.. Ini lah Mazelan Manan... dan... oh.. Itu Zaini Kosnin.... tapi ... kenapa saya tak pergi berjumpa dan berbual dan memperkenalkan diri pada semua orang.... Malu kot? atau... dalam kepala masa tu... nak kena balik rumah sebab tinggalkan anak dengan mak... and mak pula cakap dia nak balik pukul 6... tapi masa tu baru pukul 5... n dari bernama to my house yang dah dekat... it's only about 15 minute.... hmmm.... mungkin saya ni anti sosial kot...wat do u think????

But again... congrats kepada Kak Mai dan Kak Faz yang bertungkus lumus mengumpulkan penulis skrip yang baru dan yang lama...For me... the meeting was a success... cuma saya je rasa macam anti sosial... maaflah ya wahai rakan - rakan penulis... saya bukan sombong... cuma malu tak bertempat.... :P

1 comment:

Norhaidatul Azian Tajul Ariffin said...

Hye Ayuni...
Kenapa tak tegur2 saya masa gathering penulis itu hari. Teringin jugak nak kenal dengan Ayuni...hehe. Takpe, next kita tegur2 dan sembang2 ya...:-))