Monday, June 8, 2009

monday morning...

Lemme see... what should i merepek about today... well, first of all my itchiness dah kurang. (thank god!!).. although parut garu still ada lagi but at least now I can sleep in peace... my baby is growing in belly...and sangat busy menendang sana sini... ahhhh...the joy of being pregnant... joy ke? baru last week merungut kan ?? hahahhaha..
i am still writing..but sedikit penat biler my editor tak revert back on my full script.. penat lah menunggu... tapi takpe..at least ada time untuk menulis benda lain....
i am happy..or am i?? entah lah.. i think i'm happy.. but sometimes i'm not...i cry a lot these days... but again... dari dulu pun i banyak nangis... kan???
but entah lah... i think life is like this... mana yang best je all the time kan lyna kan???
owh well.... zull dah start nak baca apa yang i tulis.. so ..i'd better go... :P

1 comment:

Lyn said...

yes mana yg best je all the time hehe