Saturday, December 20, 2008

Early Saturday...

It's been a while since I wrote here.. bukan apa.. nothing wahhhh! happened yang boleh membuatkan saya untuk menulis. Ye lah.. takkan tiap hari nak tulis about me being pregnant kan? semacam tak best lah pulak.. anyhow.. i've been in bed for the past week. had a terrible flu and felt sick to the stomach. alasannya mudah...hormone berubah.. hahahaha... see.. again i'm writing about being pregnant...

anyways, elly suggested that i apply for the junior writer post at astro. hmmm... fikiran berkecamuk gak.. have been thinking about it but last-last i decided not to. I have been there. I mean working for a company as a scriptwriter. As a writer.. i feel the need to have the freedom to write what I want and how I want. Bukanlah nak kata my previous bosses tak memberikan kebebasan tapi .... tak cukup...saya ini sedikit susah menerima kritikan walaupun I will always listen to it tapi bila kerja jalan tapi mulut mengomel bukan-bukan.. macam tak best kan?

I feel I work better on my own time. Bila rasa nak tulis.. kita tulis. Bila rasa nak tido kita tido.. Senang gitu. But alhamdulillah... all my works selalunya on time. I'm good at meeting deadlines..

So.. Insya-Allah ..come new year.. I will again start my works yang dah lama terbengkalai. I will not give any excuses to myself anymore.. ( and yes! to u jugak elly ..hehehe... :P )

Well.. i got to go... got emails to check. n nak baca balik my script yang masih lagi di SCENE 53 tu..

Laters.

1 comment:

Lyn said...

Ok apa tulis pasal pregnant :P

And yes no more lame excuse yeeee ayuni...